четвъртък, 9 юни 2011 г.

Публикувано от Unknown в 1:51
Ето,че и дългоочакваният момент да си създам блогче настъпи :) Надявам се това да се превърне в едно сладко,цветно и вкусно местенце,където да споделям моите тортени творения.( подозирам,че няма да се стърпя и за другите си находки в кулинарията ;)
Нека първо да се запознаем-казвам се Ангелина(накратко-Ани,Ann,koliin и ли Марая-това са партизанските ми имена).На 36 години съм .Щастлива и безумно влюбена в мъжът до себе си Александър.А, от една година щастието ни стана пълно с появата на най-сладкото същество-нашата дъщеричка Виктория.Да,именно тя има пръстче в новата ми страст тортоправенето.Като всяка щастлива мама на новородено, исках да отбелязваме месечинките на нашето бебче подобаващо.Така се озовах в тортеният форум в Bg mama,в който творят феи-истински тортени феи :)И се почна- всеки първи ден на месеца-тортааааа..........
Тук е моментът да отбележа мястото и на една приятелка от бебешкият ни форум,в моето ново начинание- Силвето.Тя ми се довери безрезервно и първа поръча да направя тортата за първият рожден ден на синът и Мирко.Силвенце,благодаря ти за всичко-за доверието и куражът,който ми даваш!Ти наистина си ми на кадем!
И така,развихрянето ми в тортоправенето става все по-бързо и по-бурно.Усещането,когато правя торта е неуписуемо!А, когато видя усмивката и щастието,което изпълва човекът, за който е предназначена тортата-удовлетворението ми е пълно.
Имах нужда да си създам и моето местенце в необятното пространство на интернета,където да показвам моето тортено щастие.Ами името???Ще попитате защо Cakewish?!Съединих Cake с втората част на името на любимата ми група Nightwish и се получи това,което си представях.
И не напоследно място, искам да изкажа благодарности за куражът и силите, които ми дават моята мила майчица и любимият ми мъж Александър :) и най-голямото ми вдъхновение-Виктория:)
И така, наслаждавайте се!!!!

4 коментара on " "

Маги on 9 юни 2011 г. в 4:22 каза...

:) Добре дошла в блог пространството, Марая! ;) Тортата за Мирко страшно много ми хареса на снимките. Сигурна съм, че е била и много вкусна. :)

dashick on 9 юни 2011 г. в 7:43 каза...

Честит блог! Да ти донесе много почитатели и разбира се поръчки!;) Веднага се цъквам да те следя:))

VioletCloudlet on 10 юни 2011 г. в 3:42 каза...

Ани, сигурна съм , че тортите които правиш са така вкусни, колкото увлекателен е и първия ти пост :)
Късмет и добре дошла в блог пространството! Ще те следя до дупка, което не знам как ще се отрази на фигурата ми, но... Прегръдки и за Вики :)

Unknown on 13 юни 2011 г. в 15:02 каза...

Благодаря Ви, момичета!Надявам се, да имам време, да поддържам моето блогче, и най-вече да имам възможност да правя торти,защото имам сили за многооооооооооооооооооооо :)))))Целувки и много вдъхновение и усмивки на всички!

Публикуване на коментар

 

Cakewish Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez