вторник, 27 септември 2011 г.

Феята на зъбките

Публикувано от Unknown в 16:50
От няколко месеца, не минаваше ден без някой да не попита-"А,Вики все още ли няма зъбки??!!"Мама успокоително казваше(а май успокояваше и себе си така) Няма, но все някога ще поникнат.Няма човек без зъби.Пък и поне засега сме си спестили неспокойни нощи, и най-вече Вики няма да ги използва по предназначение,когато суче.Но, вкъщи с голямо нетърпение, всички чакахме да се появи първото зъбче.Мам ( т.е МАМА) всяка сутрин ми оглеждаше устата,пипаше с пръстче и се чудеше,кога ли тези бели квадратчета на долните ми венци, ще избият в зъбки??!!
На площадката всички мои приятели си имаха зъбки,братовчед ми и братовчедка ми също бяха се сдобили с такива.От къде ли бяха ги намерили,дали пък не се купуваха от магазина??Реших да взема всичко в свои ръце.Когато с мама отидохме в градинката на разходка, я издебнах да отиде при другите майки и почнах да разпитвам своите приятелчета в пясъчника "-Ей,сладури-писна ми да се гледам в огледалото като беззъба баба.Не ми отива на червилото и хубавите сенки,които тайно задигам от мама.Кажете, откъде да си взема хубави бели зъбки като вашите??"....Хм. завиждах на момичетата- колко ослепително се смееха!Искам и аз холивудска усмивка.И разбрах-Феята на зъбките ги носела на децата.Но,защо ли се бави при мен??.........Едно сиво гълъбче видя, че се натъжих и ми каза, че ще я помоли да мине и през нас тази нощ.Легнах си с голямо вълнение и очакване за нещо престоящо хубаво.........
И на сутринта-мама извика от радост-"Боцка,боцка- имаме си зъбче!!!!!!!!" А аз с усмивка си спомних как през нощта феята ми се усмихна,погали ме и каза че не би забравила толкова добро и прекрасно момиченце като мен,и че ще ме дари със здрави и бели зъбки.След няколко дни се показа и неговото съседче.И вече съм горда собственичка на две красиви бели зъбчета.В тази чест,мама какво направи??!!!!-тортаааааааааа :)))))))


2 коментара on "Феята на зъбките"

fedora on 27 септември 2011 г. в 22:58 каза...

Хихих, много забавно е поднесено събитието :))
Честито зъбче и много унищожени торти, но не унищожаващи зъбчето :))
Малката и тортата са прекрасни!!!

Лили каза...

Честити зъбченца и нека са здравички и белички и скоро добрата Фея да дари сладката Викиту с още дузина белички бисерни поводи за радост....:)))

Публикуване на коментар

 

Cakewish Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez