понеделник, 22 юли 2013 г.

My bday

Публикувано от Unknown в 13:01
       25. август- една от любимите ми дати в годината , а именно моят рожден ден.Сигурна съм че се питате"Каква ли торта е направила Ани за себе си? Сигурно ще е по-по-най- от всичките досега?" Тъй като съм много романтична личност,тортата ми е точно такава- хм,пардон двете ми торти.Едната е за моето семейство, а другата направих за празнуване с колежките ми от детската градина, седмица по-късно.
   My bday cake е вдъхновена от модел на Буболинката,Пожелавам си да достигна,а защо пък не и да я надмина скоро по красота и съвършенство на тортените творения! Тортата е еклерова с баварски крем, който тотално ме изнерви в 2ч. през нощта. 

 
Защо през нощта- ами защото предният ден имах да правя две торти и се чудех- дали ще ми остане време за торта или да отскоча до сладкарница Неделя??Е,успях.Денят беше прекрасен изпъстрен с усмивките и щастието на любимите хора около мен.

Добавете надпис

А,подаръкът ми бе романтичен уикенд за двама( разбирай за трима ) в Пловдив.Имахме нужда да се отделим от забързаното ежедневие и да се насладим и тримата един на друг- аз,Александър и нашата дъщеричка Виктория.
Ето и снимки от празнуването на рождените дни на мен и на Маргото, с розова романтична торта:


0 коментара on "My bday"

Публикуване на коментар

 

Cakewish Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez